Stage, Griekse les en zon - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu Stage, Griekse les en zon - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu

Stage, Griekse les en zon

Door: annemariezijderveld

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

09 Juni 2012 | Cyprus, Paphos

Lieve lezers,

De laatste week is alweer aangebroken. Het is hier nog steeds heerlijk weer! Dus daar gaan we nog maar eens extra van genieten! En van ons mooie uitzicht vanaf ons appartement. Want voor we het weten zitten we weer in het wisselvallige Nederland. Voor al die mensen die jaloers zijn dat ik hier zit en zo vaak naar het strand ga en leuke dingen onderneem, in de zomervakantie ga ik heel veel werken en zit er voor mij helaas geen vakantie meer in, dan is het jullie beurt haha.

De andere Nederlandse meiden zijn vandaag naar huis vertrokken, dus het is nu wel heel rustig. Daphne en ik zijn nu nog de enigste bewoners in het appartementencomplex. Van de Nederlandse meiden hebben we tassen vol met eten en drinken gekregen, dat hadden ze allemaal nog over en nu kunnen wij het nog even goed gebruiken, dat was wel erg lief.

Ook kijken we hier GTST, jaja zelfs in Cyprus volgen we dat! We willen er niks van missen en zijn weer helemaal op de hoogte van ons favoriete tv progamma.

Een tijdje geleden heb ik verteld over kind G. waar we een plasdiploma voor hadden gemaakt. Het gaat nu erg goed met kind G. Hij plast nu nauwelijks nog in zijn broek. En hij is een stuk minder ondeugend. We zien hem echt groeien in het proces, dat is fijn om te zien. Als we straks weg gaan ben ik benieuwd hoe het verder gaat.

Ook hebben we ons certificaat van Griekse les gekregen, jeeeeeeeej! We moesten nog een heel examen ervoor afleggen, pfff dat was wel pittig, vooral de grammatica. Het examen heb ik redelijk gemaakt en een paar dagen later ontving ik mijn certificaat! Zie het resultaat bij de foto’s! Kalimera, Ti kanis? = Goedendag, hoe gaat het? Deftera, Triti, tetarti, pemtie, paraskevi, savvato, kyriako = maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag. En zo heb ik nog wel meer geleerd.

Nou beste mensen als ik terug kom zal ik de zon voor jullie meenemen! Ik heb nu een prachtig bruin kleurtje, het zou toch zonde zijn als dat in Nederland zou slijten!

  • 09 Juni 2012 - 18:31

    Rooske:

    Die bruine kleur?! ZONNEBANK!!!!:) xxx

  • 10 Juni 2012 - 08:31

    Marjo:

    nog maar even lekker genieten deze laatste week. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 21870

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 16 Juni 2012

Studeren op Cyprus

Landen bezocht: