Stage & Jeepsafari - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu Stage & Jeepsafari - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu

Stage & Jeepsafari

Door: annemariezijderveld

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

05 Mei 2012 | Cyprus, Paphos

Hallootjes,
Dinsdag 1 mei hadden we een dagje vrij van onze stage, omdat het namelijk een arbeid vrije dag was had bijna iedereen vrij in Cyprus, dus wij ook. Helaas was het weer toen niet zo mooi, erg bewolkt en geen zonnetje te bekennen, dus dat werd de hele dag aan verslagen werken, tja het kan niet altijd een groot feest zijn haha er moet ook gewerkt worden, we zitten hier tenslotte met een doel.

Woensdag was het ook bewolkt en af en toe regenbuitjes, aan het eind van de middag ben ik er toch maar even uit gegaan om te hardlopen, heel sportief haha. Tja we eten hier ook zulke lekkere dingen (en soms erg ongezonde dingen zoals patat, mayo, chocoladekoekjes, ijs, chips ect.) dus dan moet er weleens flink gesport worden vind ik.

Deze week weer een week stage achter de rug, we hebben een verjaardag van een kind gevierd, die had hele lekkere cake bij zich, mmm!!! En hebben we een soort van fruit thema, we leren de kinderen fruit en groente te eten, ook werden er bordjes met verschillende soorten fruit en groente omhoog gehouden door de juf en dan moesten de kinderen raden wat het was. En mochten ze verschillende soorten fruit en groenten proeven en dan moesten ze zeggen waar het naar smaakte, ook werd er verteld aan de kinderen dat ze altijd goed hun tanden moeten poetsen. Ik vond de uitleg wel goed, het is verstandig dat ze de kinderen goede voorlichting geven! Ook heb ik een verslag getypt over de activiteiten die ik met Koninginnedag georganiseerd heb, mijn stagebegeleidster was er erg tevreden erover , dus dat is erg fijn! Ook kwamen er ouders naar mij en de leidsters en vertelde dat hun kinderen er zo enthousiast over waren, ook praten de kinderen nu nog over de activiteiten, geloof dat het een goede indruk heeft gemaakt. Ben ik alleen maar erg blij mee! En ben deze week weer verwent met tekeningen, wat bof ik toch weer.

Zaterdag 5 mei, zonnig weer, blauwe lucht. Vandaag ben ik op jeepsafari geweest! We werden opgehaald door een jeep, samen met Daphne en de Spaanse huisgenootjes op jeepsafari, helaas was het geen open dak vanwege de veiligheid, dat was wel jammer. We zijn bij verschillende plekken gestopt, echt van die mooie strandjes en prachtige zeeën en bananenplantages, we hebben lekker banaantjes gegeten haha, ook hebben we nog stukken gewandeld (waar ik geen rekening mee had gehouden want ik had sandalen aan die totaal geen stevigheid boden, oeps dat was nog lastig, zeker als we op rotsen moesten lopen en over watervallen en bergen moesten beklimmen, maar gelukkig was daar Jimmy onze reisleider van vandaag die mij vaak geholpen heeft met klimmen ) Ook groeide er in de bergen anijs en tijm wat we geroken hebben. Verder hebben we door de bergen gereden, super gaaf was dat, wat een prachtig uitzicht en hobbel de bobbel. Ook hebben we op de top van een berg gestaan, ik kon echt ver kijken. En hebben we gezwommen in het water bij de watervallen, koud was dat zeg brrrrrrrr, maar als je er eenmaal in was begon het gelukkig wel te wennen. Bij de watervallen stonden ook standbeelden van Adonis & Aphrodite the god and the goddess of love and beauty. Aan het eind van de middag werden we weer bij ons appartement afgezet. Het was een leuke dag, we hebben weer veel cultureels en veel van de natuur van Cyprus gezien.





  • 05 Mei 2012 - 19:53

    Marjo:

    Nou annemarie, jullie 5 mei is zonniger als de onze. Zo te zien heb je een leuke dag gehad, behalve dan je onverstandige aktie om met je mooie schoenen op stap te gaan. volgende keer maar stevige stappers meenemen. groetjes

  • 05 Mei 2012 - 21:57

    Arnolda:

    Je bent al lekker bruin, wat een mooie kleuren;de zee en het groen.Je had toch al eerder een jeepsafari gedaan?, dan had je dat kunnen weten wat voor schoenen je beter aan had kunnen doen.
    Groetjes, mama

  • 06 Mei 2012 - 09:48

    Gera:

    Hoi An,
    Hoe is het met je?
    Echt gaaf joh die jeep safari! Zo te zien vond je het erg leuk. Weet je nog dat we dat in Turkije hadden gedaan, toen wel met een open dak haha!
    Ik zie dat je het ook naar je zin hebt op je stageplek. Leuk dat je zoveel complimentjes hebt gekregen van de mensen daar.
    Mooie foto's ook! Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor als ik die strakke blauwe lucht zie op je foto's. Je zal ook al wel een lekker kleurtje hebben!
    Groetjes Gera

  • 06 Mei 2012 - 19:56

    Annemarie Zijderveld:

    Hoi, ik heb inderdaad al een lekker bruin kleurtje! De jeepsafari was ook erg leuk en indrukwekkend. Groetjes Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 21919

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 16 Juni 2012

Studeren op Cyprus

Landen bezocht: