op het water! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu op het water! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu

op het water!

Door: annemariezijderveld

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

04 Juni 2012 | Cyprus, Paphos

Dag beste lezers!

Wat leuk dat jullie mijn verslagen allemaal lezen zeg!

Ik ben weer actief bezig geweest! En dit keer op het water! Ik heb namelijk parasailing gedaan, ect super gaaf was dat! Voor de mensen die niet weten wat parasailing is; je hangt onder een parachute en dan ga je daarmee de lucht in en met een touwtje ben je verbonden aan een boot die vaart op het water. Ik ging steeds hoger en hoger de lucht in! Echt leuk was dat, voelde me net een vogeltje haha. Ook heb ik op de jetski gezeten (waterscooter) superrrr!! En met de andere Nederlandse meiden heb ik in een ufo gezeten (een rond ding op het water) en daarmee werd je kei hard over het water getrokken. We hebben wat afgegild want we dachten elke keer dat we er bijna uitvielen. Dus ben weer echt een water rat geweest.

Ook word ik hier regelmatig in het zonnetje gezet, zo heb ik een jongen leren kennen hier en die verast me regelmatig, zo heb ik laatst een roos van hem gekregen en laatst kwam hij me verassen met mijn favoriete gebakjes, echt lief!

Onze Spaanse huisgenootjes zijn helaas weer terug naar Spanje. Vanmorgen heel het huis schoon gemaakt, ik de badkamer en de keuken en Daphne de woonkamer, nu is alles weer lekker fris en fruitig! En wat een rust haha. Maar we missen de aanwezigheid van de meiden wel hoor.

Zo ik ben al aardig bruin, een doel voor als ik terug kom; thuis komen als een negerin.

Nou dit was het weer! Ik vind het trouwens erg leuk als jullie reacties plaatsen, dat weet ik dat jullie het gelezen hebben!

  • 04 Juni 2012 - 17:44

    Vandita:

    Oo ja, bijna net zo bruin als ik..! :P
    Gave foto's!.

  • 04 Juni 2012 - 17:51

    Marjo:

    wat een leuke dingen allemaal.
    je geniet wel met volle teugen zeg.
    jammer voor je dat het bijna voorbij is of heb je toch ook wel zin om weer naar huis te gaan.
    nog veel plezier groetjes

  • 04 Juni 2012 - 17:57

    Arnolda:

    Zo Annemarie dat is gaaf zeg!Moet je toch geen hoogtevrees hebben.Hebben jullie met elkaar nog een afscheidsfeestje gehouden?
    Geniet de laatste 12 dagen nog.
    Groet, mama

  • 06 Juni 2012 - 16:32

    M.Ekelo Tak Dordrech:

    Hallo Annemarie
    je vraagd om een reactie, nou ik kan je zeggen dat ik jaloers op je bent door wat jij allemaal meemaakt, als wij nu jong waren hadden wij dat ook graag gewillen wij dat is Annemarie je grootje ha ha en ik zij de gek geniet van je jeugd en ik wens je nog hele fijne dagen ik vond het erg leuk je verhaal en de mooie fotos hartelijke groetjes van META

  • 06 Juni 2012 - 21:06

    Hennie:

    hey annemarie het klinkt weer super gezellig.en zo te horen ontbreekt het ook weer niet aan de guys hih geniet er maar van nog twee weken en rustig aan met de boys hahahahahh.dikke kus van mij.

  • 06 Juni 2012 - 21:06

    Hennie:

    hey annemarie het klinkt weer super gezellig.en zo te horen ontbreekt het ook weer niet aan de guys hih geniet er maar van nog twee weken en rustig aan met de boys hahahahahh.dikke kus van mij.

  • 09 Juni 2012 - 13:09

    Oma:

    lieve schat nog even en het is voorbij
    dus geniet nog van het mooie weer en alle leuke dingen die er zijn op Cyprus.
    Want je gaatnu aftellen .Wij vinden dat niet erg WE MISSEN JE .
    p.s. Heb je de mail ontvangen over
    heel MOOI enROOD .

    Groetjes OMA en OPA .

  • 09 Juni 2012 - 13:09

    Oma:

    lieve schat nog even en het is voorbij
    dus geniet nog van het mooie weer en alle leuke dingen die er zijn op Cyprus.
    Want je gaatnu aftellen .Wij vinden dat niet erg WE MISSEN JE .
    p.s. Heb je de mail ontvangen over
    heel MOOI enROOD .

    Groetjes OMA en OPA .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 21870

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 16 Juni 2012

Studeren op Cyprus

Landen bezocht: