veilig aangekomen op Cyprus! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu veilig aangekomen op Cyprus! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen op Cyprus!

Door: annemariezijderveld

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

17 April 2012 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Hoi Hoi, nou hier ben ik dan! Vanmorgen ben ik rond 09.30 uur vertrokken naar het vliegveld van Brussel/Charleroi, mijn koffer woog precies 20 kilo en mijn handbagage woog precies 10 kilo. Dus ik zat er gelukkig niet overheen. We vlogen om 13.30 uur. We hebben een goede vlucht gehad. Toen we aankwamen op het vliegveld van Larnaca stond er iemand op ons te wachten, we konden hem herkennen doordat hij een a4tje had met de organisatie erop. De koffers in de bus gedaan en naar het appartement gereden. leuk appartement, ziet er prima uit. We delen het met 2 gezellige Spaanse meiden. Misschien kunnen we zelfs nog een beetje Spaans leren haha, zou wel leuk zijn! Net pizza gegeten, ook heeft ons contact persoon het een en het ander aan ons uitgelegd. Morgen gaan we de omgeving verkennen. Ben benieuwd!

• 17 April 2012 - 20:04

Vandita:

Heej Annemarie!!
    Wat is het toch allemaal snel gegaan. Het ene moment zit je nog in Ambacht en nu lekker in je appartementje in Cyprus. Leukleuk!!
    Haha, top dat je eerste indruk al goed is, dan gaat het vast helemaal goed komen!

Liefs,Diet

• 18 April 2012 - 10:35

Judith:

Jaaa! Echt fijn dat je goed internet hebt daar :) al kakkerlakken gespot de eerste nacht? Veel plezier vandaag! Hier was het gisteren maar 2 graden, dus ben best wel jaloers op je haha ;)

• 18 April 2012 - 18:36

Marjo:

Ha Annemarie,
    Dat ziet er allemaal goed uit zeg.
    Had gisteravond nog gekeken of ik al er al bericht was maar ik was zeker nog te vroeg.
    Veel plezier en groetjes

• 19 April 2012 - 21:04

Mama:

Hoi lieverd,wat fijn dat het er allemaal leuk en gezellig uitziet.Het is inderdaad ook vakantie vieren.Geniet ervan en het ga je goed.

• 20 April 2012 - 09:49

Marja Groen:

Beste Annemarie,

Dit ziet er leuk en zonnig uit.
    Veel succes!

Groetjes,