Stage & Visite - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu Stage & Visite - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu

Stage & Visite

Door: annemariezijderveld

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

20 Mei 2012 | Cyprus, Paphos

Hoi Allemaal,
In mijn vorige verslag vertelde ik dat ik naar dokter fish ging samen met Judith. Dat was best grappig haha. Eerst werden onze voeten gewassen, daarna mochten we plaats nemen op een bankje en onder ons was een soort van vissenaquarium en daar moesten we met onze voeten ingaan. Toen kwamen de visjes op onze voeten af en gingen er aan sabbelen haha, was een heel gek gevoel en vooral als ze tussen je tenen gingen, dat kietelde erg. De visjes eten je dode huidcellen op waardoor je weer mooie en zachte voeten krijgt. Judith en ik vonden het allebei wel erg grappig, het was ook een apart gezicht om de visjes zo aan je voeten te zien. Verder was het erg gezellig met Judith, ze is een paar daagjes bij mij gebleven en hebben samen leuke dingen gedaan. Zaterdag is Judith weer naar huis gegaan en is mijn moeder op het eiland gearriveerd. Mijn moeder leek het ook een leuk idee om dokter fish een keer te doen, dus heb ik het nog een keer gedaan. Ze zeiden ook hoe vaker je gaat, hoe beter voor je voeten haha.

Op stage heb ik afgelopen week voor een kind een soort van plasdiploma gemaakt, het kind plast nogal vaak in zijn broek, hij gaat vaak te laat naar de wc. Dus nou dacht ik van goh misschien kan ik het kind helpen door hem in dit proces te begeleiden. Ik heb een a4tje gepakt en daar allemaal hokjes op getekend en dat in de wc opgehangen. Ik probeer kind G. op een schooldag elke keer eraan te herinneren van zullen we even naar de wc gaan, da doe ik een paar keer per dag en dan neem ik hem mee naar de wc en als hij dan keurig op de wc geplast heeft dan mag hij een sticker uitkiezen en opplakken op zijn plasdiploma. Het gaat al de goede kant op! Dus ik hoop dat ik hem zo een end op de goede weg kan helpen!

Het eten dat ik hier erg lekker vind is gyros en souvlaki mmm!!! En de ouzo is ook lekker. Nou ik heb het allemaal wel druk met de visite, eerst Judith dan mijn moeder haha. Maar wel heel leuk en gezellig hoor! Morgen ga ik met mijn moeder een jeepsafari maken, alleen dan in een ander gebied. Ben benieuwd, heb er zin in!

  • 20 Mei 2012 - 10:42

    Frea:

    heel veel plezier met je moeder
    leuk hoor toevallig zou ik met jan maandag ook naar dokter fish in hardenwijk gaan en gelijk sauna
    maar we gaan niet te ver rijden dus laten het schieten
    dokter fish gaan we nog wel keertje doen
    geniet saampjes en breng de zon mee terug liefs fre

  • 20 Mei 2012 - 10:55

    Marjo:

    gezellig, groetjes aan je moeder en veel plezier

  • 20 Mei 2012 - 15:30

    Oma:

    leuk samen met je moesje jullie voeten te laten reinigen door al die kleine visjes .Heel veel plezier samen. KUSJES oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 21870

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 16 Juni 2012

Studeren op Cyprus

Landen bezocht: