Weekend - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: annemariezijderveld

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

22 April 2012 | Cyprus, Paphos

Hoi Hoi, Deze week heb ik nog vakantie, heerlijk zo met het zonnige weer! A.s. dinsdag 24 april is mijn eerste dag stage, spannend! dit weekend zijn we op vrijdag avond uit geweest hier in Paphos, even het nachtleven van Cyprus verkennen. Ze draaide in veel clubs leuke muziek, zoals David Guetta, Rihanna en andere bekende zangers/zangeressen en top 40 muziek. Dus dat vond ik wel leuk. We waren met een leuk team, de Spaanse meiden die onder ons wonen en we waren met de Spaanse meiden die bij ons wonen, was erg gezellig! Verder kwamen we tijdens het stappen ook de andere Nederlanders tegen, nog even een leuk en gezellig praatje meegemaakt. Niet echt knappe Grieken haha, beetje vreemde gozers waren er. Rond 03.30 uur had ik het wel gezien daar, toen hebben we de taxi terug naar huis genomen. Zaterdag naar het strand geweest, dat was wel lekker hoor. ’s Avonds had ik niet zo’n zin om weer tot diep in de nacht te stappen, ik vind stappen wel leuk, maar dan echt voor af en toe. De tijd van het vele stappen tot in de late uurtjes was vroeger haha. Nu vind ik het gezelliger om te borrelen in cafeetjes en op terrasjes en om niet super laat in mijn bed te liggen haha. Dus dat heb ik vanavond ook gedaan, was erg gezellig met de meiden, lekker gelachen en gekletst. Rond 00.00 uur waren we weer thuis. De volgende dag zijn we naar het koraalstrand geweest, dat was een erg mooi strand. Mooie zee! Foto’s gemaakt en tijdschriften gelezen en natuurlijk gezellig met de meiden gekletst en van het uitzicht genoten en van de zon natuurlijk ;) Daarna nog zo´n heerlijk Italiaans schepijsje op, mmm!!!

Ohja had ik eigenlijk al verteld waarom ik voor een buitenlandse stage op Cyprus heb gekozen? Daphne (mijn reismaatje) en ik wilde graag naar een zonnige bestemming. Omdat ik nog niet eerder op een Grieks eiland ben geweest en daar altijd wel graag eens naar toe zou willen, leek het me leuk om dan naar een Grieks eiland te gaan of een eiland wat onderdeel is van Griekenland. Cyprus stond goed aangeschreven bij onze school, dus vandaar mijn keuze.

Ik voel me hier trouwens erg thuis, heerlijk om op mijzelf te wonen. Gelukkig heb ik nog geen irritaties ;)

  • 23 April 2012 - 16:44

    Marjo:

    gezellig verslag, verder heb ik op fb ook je foto's gezien. erg gezellig allemaal. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 21925

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 16 Juni 2012

Studeren op Cyprus

Landen bezocht: