voorbereidingen - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Annemarie Zijderveld - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: annemariezijderveld

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

26 Maart 2012 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Druk bezig met de voorbereidingen, van alles regelen en voorbereidende opdrachten maken en nog een aantal dingetjes kopen en straks mijn koffer in pakken! Wel al heel veel zin in! spannend! nog eventjes wachten...

  • 26 Maart 2012 - 16:40

    Marjo:

    Ha Annemarie, een spannende onderneming maar wel erg leuk.
    Skypen kan ik niet met je want ik heb niet zo'n handig cameraatje in mijn laptop. Ouderwets he. Vind het erg leuk om via je reisverslagen op de hoogte te blijven. groetjes en misschien zie ik je nog!

  • 26 Maart 2012 - 17:33

    Charlotte Sim:

    leuk, ik ga al je verslagen lezen.

  • 26 Maart 2012 - 21:10

    Tante Greta:

    Hoi Annemarie.
    Wat ondernemend!! Ga er lekker van genieten. Leuk om het te volgen.

  • 27 Maart 2012 - 08:24

    Andre:

    Succesos!!

  • 27 Maart 2012 - 12:59

    Thijs Mos:

    Veel plezier daar!

  • 28 Maart 2012 - 05:14

    Arianne:

    hoi wat leuk... en veel plezier

  • 02 April 2012 - 13:52

    Annemarie Zijderveld:

    Bedankt voor de leuke reacties!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 21923

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 16 Juni 2012

Studeren op Cyprus

Landen bezocht: